Brandhout voor Mogolov Podolsky

Al langere tijd ondersteunen wij een hulpverleningscentrum in Mogolov Podolsky.

Wij hebben daar in het verleden geholpen bij de buiteninrichting inclusief de overkapping. In dit hulpverleningscentrum krijgen verslaafden en dak- en thuislozen eten, kleding en sanitaire voorzieningen aangeboden. Daarnaast worden in de zomermaanden er ook activiteiten op het buitenterrein georganiseerd, als dagbesteding voor deze mensen.

Momenteel worden in dit centrum vanwege de oorlog ook vluchtelingen opgevangen die de grensrivier Dnjestr met Moldavië willen oversteken.

Nu het winter is, is hout nodig om de ruimten op temperatuur te houden. Door de oorlog zijn de kosten voor hout gestegen. Als stichting hebben wij daarom een gift gegeven om kachelhout aan te schaffen. Het hout is aangeschaft en wordt momenteel klein gemaakt en gekloofd. Daarmee zitten de verslaafden en dak- en thuislozen en de vluchtelingen ook deze winter warm in dit hulpverleningscentrum.

Helpt u ons ook deze winter weer verder helpen? Dat kan door geld te doneren of door goederen te doneren. Op onze website geven we aan om welke goederen gevraagd wordt. Inleveren kan op Plesmanstraat 5 in Veenendaal of bij de bestuursleden thuis.