NOODHULP OEKRAÏNE

Noodhulp Oekraïne

Zoals waarschijnlijk wel bekend, helpen wij vanuit Stichting BOOT Development Foundation (BDF) mensen in Oost-Europa. Wij helpen hen vooral bij het veilig en goed inrichten van de buitenruimte. Ook in Oekraïne werken we aan veel mooie projecten. Zoals u zich kunt voorstellen, ligt dat werk op dit moment stil.

Help mee en doneer aan Stichting BDF
Naast projecthulp bieden we (zeker in deze situatie) ook noodhulp in Oekraïne. We staan in nauw contact met onze projectleiders in Oekraïne en zij geven aan dat ze op dit moment vooral behoefte hebben aan houdbaar voedsel en aan geld. Helpt u mee?

Doneer houdbaar voedsel en goederen
We zamelden al veel houdbaar voedsel en hulpmiddelen in voor Oekraïners en blijven hier mee doorgaan! De nood is heel hoog en dankzij onze contacten in Oekraïne kunnen wij écht iets betekenen. Daarom hebben we besloten om regelmatig (bij voorkeur tweewekelijks) naar Oekraïne te gaan voor levering van gevraagde hulpgoederen. Helpt u blijvend mee? Dat kan dus door goederen te geven, zie onderstaande lijst, maar ook door een donatie aan Stichting BDF te doen. Zo maakt u ons werk ook financieel mogelijk. Alvast heel hartelijk dank voor uw ondersteuning!

Inzamelpunt is op Plesmanstraat 5, Veenendaal (kantoor BOOT).

Op basis van de vragen uit Oekraïne zamelen we de volgende artikelen in:

• Zonnebloemolie

• Regenjassen
  • Powerbanks
  • Medische spullen

Heel hartelijk dank voor de hulp!

Doneer een bedrag
Naast voedsel is er ook ter plekke geld nodig voor de aanschaf van hulpgoederen en brandstof voor transport enz. Via onderstaande QR-code kunt u een bedrag doneren of klik op deze link

Alvast heel erg bedankt namens de Oekraïners!

0 K
opgehaald voor noodhulp Oekraïne